NEKED ÍRTUK!

Ötletek, trendek, innováció. Segítjük marketingterveidet!
AAA tanúsítvány

CÉL: BIZALOM és STABILITÁS

Örömmel tudatjuk, hogy cégünk a legmagasabb elismerést kapta meg a Dun & Bradstreet nemzetközi minősítőtől!
A minősítés szigorúan szakmai szempontok alapján történt, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, így ez valóban egy pozitív megkülönböztetés számunkra.

ELOLVASOM
display eszközök

KREATÍV DISPLAY ESZKÖZÖK

Az eladáshelyi reklámmal főként kiállításokon, rendezvényeken találkozhatunk. A sokféle vizuális megjelenítő közül leginkább a plakát, molinó és roll-up kap figyelmet. Ezek a gyorsan telepíthető promóciós kellékek kitűnően támogatják egy bemutató sikerét.

ELOLVASOM
termékcímkék, matricák

AMI ELAD: PROFI TERMÉKCÍMKE

Bármely új termék piacra dobása nehéz,cde izgalmas időszak minden vállalkozás számára. Hiába a jó minőség, sajnos ez már nem elegendő a versenyképesség piacon történő megőrzéséhez. A cégeknek egyre attraktívabb ötletekkel kell magukhoz „csábítani” a vásárlókat.

ELOLVASOM
céges mappa, dosszié kollekció

SABLONOS MAPPÁK HELYETT...

Elérkezett egy nagyon fontos üzleti tárgyalás napja, aminek célja, hogy emlékezetes és hosszantartó benyomást kelts az ügyfélben. Ennek érdekében minden odafigyelsz. Gondosan előkészíted a stratégiát, gyakorolva a promóciót, a gesztusokat...

ELOLVASOM
céges naptárajándékok

EGY JÓL BEVÁLT CÉGES AJÁNDÉK

Beköszöntött az ősz és vele az évzárásra való felkészülés. A hajrában egy kiemelt célra is koncentrál ilyenkor a felelős marketingvezető: A partneri kapcsolatok megtartására. Ehhez pedig elengedhetetlen a gesztusértékű és praktikus reklámajándék: A tradicionális céges naptár.

ELOLVASOM
nyomtatási módok

DIGITÁLIS VAGY OFSZET?

Noha jól látható, hogy az elektronikus eszközökön és platformokon végzett ismeretterjesztés exponenciális fejlődés mellett hódította meg a világot, a marketing és reklám területén a nyomtatott kiadványok iránti kereslet töretlen. Ahogyan a technológiai fejlődés is.

ELOLVASOM
nyomdával kapcsolatos alapismeretek

NYOMDAI ALAPFOGALMAK

Gyártáselőkészítő részlegünk nap mint nap fogadja és vizsgálja meg az ügyfeleink által nyomtatásra szánt, előkészített anyagokat. Ebből kifolyólag számos alkalommal szükséges ezek kiigazítását kérni, esetleg munkatársainknak a terveket átdolgozni.

ELOLVASOM
tanácsaink grafikusoknak

SAJÁT MAGAD TERVEZNÉD?

Bizonyára magad is éreztél már ellenállhatatlan késztetést kreatív ötleteid kiélésére, akár saját szakterületed, akár a cikkünk témájának alapot adó, nyomtatott anyagaid megtervezése terén. Jelen írásunk létrehozásának okát tapasztalataink adták...

ELOLVASOM
felületnemesítés, egyediesítés

NEMESÍTÉS, EGYEDIESÍTÉS

Az összefoglaló név olyan eljárást takar, mely az átlagtól egyedibb és megnyerőbb jellemzőkkel vértezi fel nyomtatványainkat. Általános célja az image erősítése és megkülönböztethetősége a versenytársaktól. Voltaképpen egyfajta exkluzivitást kölcsönöz.

ELOLVASOM
nyomtatott kiadványok méretezése

A MÉRET IS SZÁMÍT!

Termék-bevezetés, reklám vagy bemutatkozó anyag – bármi is, a tervezés szempontjából fontos lépés annak kitalálása, hogy a készítendő nyomtatvány milyen méretben legyen megtervezve. A stílus a termékhez kapcsolódó célok sikerére is kihatással lehet.

ELOLVASOM
nyomtatott marketingeszközök

MARKETING NYOMTATVÁNYOK

A megfelelő nyomtatott marketing eszközök használatával hatékonyan érheted el a célközönségedet, és elköteleződést válthatsz ki céged, márkád iránt. A szakszerű, vagy éppen újszerű felhasználás pedig elengedhetetlen a siker érdekében.

ELOLVASOM
papírjavaslataink

PAPÍRVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ

Vannak, akik pontosan tudják milyen típusú papíron szeretnék látni a kinyomtatott terméket. Sokszor viszont a grafikai látványterv elkészülése után találja szembe magát a megrendelő azzal a kérdéssel, hogy milyen alapanyagra lenne a legcélszerűbb elkészíttetni a nyomdaterméket.

ELOLVASOM