DIGITÁLIS vagy OFSZET?

Digitális nyomtatás. Ez a kifejezés manapság már nem hangzik újszerűnek, pedig az igazi fellendülése most várható csak igazán. Noha jól látható, hogy az elektronikus eszközökön és platformokon végzett ismeretterjesztés exponenciális fejlődés mellett hódította meg a világot, a marketing és reklám területén a nyomtatott kiadványok iránti kereslet töretlen.

Digitális vagy ofszet nyomtatás?

Ennek fő oka talán a fizikai termékhez való vonzódás, a "megfoghatóság és tapinthatóság" igénye; a reklámozó részéről pedig az a tapasztalat, hogy minél többféle inger éri az embert, annál jobban megjegyzi a hozzá kötődő dolgot.
Ami biztosan változott és ezen új generációs nyomtatvány-előállítást további fejlődésre sarkallja, az a példányszámok csökkenése. A digitális nyomtatással ugyanis a tradicionális nyomtatási eljárásokkal szemben elvitathatatlan előny az egészen kis mennyiségek esetén is kedvező előállítási ár, a sokkal gyorsabb teljesítés és az utángyártás rugalmassága, kötetlensége.

Az ofszetnyomtatás - mint a korszerűbb digitális technológia manapság még mindig alternatívája - főként a nagy példányszámok terén mutatja meg igazi versenyképességét. Érthető tehát, hogy amely területen még többezer darab elkészítése indokolt egy-egy nyomdatermékből, a digitális vonal nem jöhet szóba - kivéve, ha a gyorsaság a prioritás. Budapesti nyomdánkban számos ilyen esettel találkozunk.
Mindemellett fontos döntési szempont, hogy noha a nagypéldányszámú anyagok fajlagos költsége alacsonyabb lehet, a teljes lefogyásáig azonban a tartalom nem frissíthető. Ez pedig igen nagy hátrány ott, ahol a termékpaletta, árlista és egyéb információ a piaci környezetnek megfelelően folyamatosan frissül.

Érdemes pár szót ejteni az új nyomtatás minőségbeli előnyeiről is.


Kezdetekben a felbontás, nyomatminőség és a színek illeszkedésének pontossága- mint a minőségi gyártás alapfeltételei - egyáltalán nem közelítette meg az ofszet technológia színvonalát. Az évek előrehaladtával azonban a digitális nyomdagép-gyártók egyre több és több újítást és felismerésen alapuló fejlesztést adoptáltak a berendezéseikbe, így napjainkban a digitálisan előállított nyomatok kifogástalan minősége győzi meg a kis példányszámban vagy változó adatra igényt tartó megrendelőket.

Manapság minden vállalkozásnak szüksége lehet digitális nyomtatási technológiával készült marketing anyagokra. A digitális nyomtatás legfőbb előnye, hogy segítségével gyorsan, kisebb mennyiségben is kedvező áron, tökéletes minőségű marketingnyomtatványokat lehet előállítani. Ilyen digitálisan nyomtatott marketing eszköz lehet például a céges mappa, prospektus vagy brossúra, termékcímke…
Egy vállalkozásról sokat elmond, hogy milyen nyomtatott marketing eszközöket használ. Gondoljunk csak bele, mennyivel megnyerőbb egy céges arculatba illő mappában átadott dokumentum, mely erre speciálisan kialakított tartóban tartalmazza a névjegykártyánkat is. Az összehatást lehet fokozni egyedi céges jegyzettömbökkel, spirálfüzetekkel, vagy akár termékeinket, szolgáltatásainkat ismertető katalógussal.

Digitális nyomtatásban szerzett sok éves tapasztalatunknak köszönhetően bátran fordulhatsz hozzánk, bármilyen nyomtatott terméket is álmodtál meg vállalkozásodnak. Legyen szó konkrét elképzelésről, vagy még csak körvonalazódó gondolatokról, munkatársaink készségesen állnak rendelkezésedre a megfelelő alapanyag, méretek kiválasztásától kezdve a grafikai tervezésen és gyártáson át egészen a kész nyomtatott marketing eszköz kézbevételéig.
Oszd meg velünk elképzeléseidet, és engedd meg, hogy segítsünk kivitelezésében!



Próbanyomat, prototípus készítés


A monitor előtt végzett grafikai munka színbeni eredménye nem minden esetben tükröződik a fizikai nyomatképen. Ennek fő oka a nem megfelelő rendszerkalibráltság és még pár olyan technikai buktató, melyeket a rutinos grafikusok már ismernek. Na de mit tehetnek a kezdők?


Aggodalomra semmi ok, mert egy kis technikai ismerethiány nem gördíthet akadályt a helyes színek produkálásához. Ezért is van a díjmentes próbanyomatkészítési szolgáltatásunk.

A régebben bonyolult eljárás mára lényegesen leegyszerűsödött, köszönhetően a professzionális digitális berendezéseknek. Ez pontosan azt jelenti, hogy egy megrendelőnknek sem kell aggódnia a grafikusa által tervezett anyagok nyomtatási minősége és színhűsége miatt, mert kérésre még a sokszorosítás előtt díjmentes próbanyomattal szolgálunk.

A prototípusnak is nevezhető minta mindenben megegyezik azzal a látvánnyal, mely a sokszorosítás során létrejön. Ha tehát bizonytalan vagy a tervezett grafikai anyagban vagy olyan papírra kéred a nyomtatást, mely eltér az előző megrendeléseid típusától, a próbanyomat szolgáltatásunk korrekt ellenőrzési lehetőséget biztosít.
A kötött arculati leírásnak megfelelő produkciók gyártása előtt fokozottan javasoljuk a próbanyomat készítést, hiszen a végeredményt számos, technikai tényező is befolyásolja. Ezzel elkerülhető egy esetleges eltérés a megszokott színvilágtól. No persze, a helyes színkezelés sem egy utolsó szempont...

Javasoljuk szolgáltatásunkat azon esetre is, ha új grafikussal dolgozol vagy nem rendszerkalibrált munkaállomást használsz. A nyomat megrendelése egyszerű, csupán át kell küldened egy mintát ügyfélszolgálatunkra, majd a próbanyomat elkészültekor értesítést küldünk a megtekinthetőség módjáról.

Amennyiben a grafikai tervezéssel bennünket bízol meg, a próbanyomtatást minden esetben elvégezzük, hiszen számunkra is fontos, hogy kifogátalan eredmény szülessen. A nyomat megtekintésre külön kérés esetén természetesen ekkor is lehetőséget biztosítunk.
Komplexebb nyomtatványok esetén - mint pl. a céges naptártermékek - akár egy kész, konkrét prototípust is rendehetsz. Ez fizikai valójában teljesen megegyezik a véglegesen gyártandó termékkel, így az előkészítés még tovább finomítható.

Andrea - termékmenedzser
Gyors AJÁNLATKÉRÉS
Andrea, Termékmenedzser
NEVED:
E-mail címed