Termékcímke minták
Termékcímke minták

Prémium megjelenés professzionális termékcímkékkel!

Bármely új termék piacra dobása nehéz, de egyben izgalmas időszak minden vállalkozás számára, különösen, ha újak egy adott iparágban. Hiába a jó minőség, sajnos ez már nem elegendő a versenyképesség piacon történő megőrzéséhez. Manapság már rengeteg a konkurens vállalkozás, éppen ezért a szolgáltatóknak egyre attraktívabb ötletekkel kell magukhoz „csábítani” újra és újra a vásárlókat, megrendelőket.

Sok esetben a vásárlókat a hirtelen impulzusok, főleg a vizuális ingerek befolyásolják a döntéshozatalban.

Hét másodperc: egyes marketing szakértők szerint mindössze ennyi idő kell ahhoz, hogy az első benyomás kialakuljon bennük a márkával kapcsolatban.

Bár van az a mondás, hogy ne a borító alapján ítéld meg a könyvet, de a fizikai megjelenés, a külcsín, amit látnak, a véleményalkotásukra nagymértékben hatással van.
Nagyon sok tényezőt kell figyelembe venni, amikor az ember egy új terméket forgalmaz. A csomagolás talán az egyik legfontosabb, ugyanis előidézheti vagy „megtörheti” a márka sikerét.

Az igényes csomagoláson kívül érdemes még olyan apróságok megtervezésére is időt fordítania, mint például a termék címkéje. Nem is gondolnád, de nagyban hozzájárulhat az üzleti növekedésedhez, ugyanis a termékcímke talán az egyik legjobb módja a márka és a célfogyasztók közötti kommunikációnak.

- Tudtad, hogy a fogyasztók 59% - a mindig elolvassa a címkéket, mielőtt megvásárolná a terméket?
- Szintén egy érdekes adat, hogy 60% - uk kevésbé vesz olyan terméket, amelynek címkéje nem tartalmaz elegendő információt.
- Azt pedig még nem is említettük, hogy 56% - uk szerint a felismerhető logók hívják fel a figyelmet a termékekre.

Ezek a statisztikai adatok feltárják annak fontosságát, hogy érdemes olyan termékcímkéket használni, amelyek nemcsak vizuálisan vonzóak, hanem optimalizáltak a fogyasztók által kért információk biztosításához.

Egyszerű megrendelés és precíz teljesítés
Egyszerű megrendelés és precíz teljesítés

A figyelemfelkeltő címke tervezésének kulcsa a „ne mondd - mutasd!” elv.

Nem lehetsz ott minden élelmiszerbolt folyosóján minden potenciális vásárlóval, hogy elmagyarázd a terméked érdemeit. Inkább olyan dizájnelemekre és címkejegyekre kell támaszkodni, amelyek pozitív érzelmet váltanak ki a fogyasztókban. A termékcímke megalkotása sokban hasonlít egy kirakóshoz. Különböző darabokat kell összeállítani, hogy komplett képet alkothassanak, amely teljes (tehát minden követelménynek megfelel) és vonzó is egyben (így a fogyasztók megvásárolják).

Akár online, akár kiskereskedelmi üzletekben, vagy mezőgazdasági termelők piacain illetve kézműves vásárokon értékesítesz, ennek a pár tippnek a segítségével olyan termékcímkét alkothatsz, ami nagyban hozzájárul majd az eladásaidhoz.

1. Lehet a márkád barátságos, mókás, földhözragadt vagy esetleg komoly, a márkaidentitást mindenképpen érdemes megjeleníteni a csomagoláson illetve a termékcímkén. A választott képektől és színektől kezdve a szövegig mindennek kapcsolódnia kell ehhez, mivel kiemelt hatást gyakorolnak a fogyasztói döntésre.

2. Mutasd meg, hogy mi teszi a termékedet egyedivé! Élénk színek használatával felhívhatod a figyelmet a termék különleges jellemzőire és előnyeire, hogy kitűnj versenytársak közül. Azonban fontos, hogy ne vidd túlzásba, mivel a túl sok szín és szöveg a címkén eltántoríthatja az embereket a vásárlástól.

3. A vevők általában mindent tudni szeretnének a megvásárolni kívánt termékről, ezért is fontos, hogy a címke a szükséges információkat, összetevőket, és egyéb fontos elemeket jól olvashatóan jelenítse meg.

4. Hagyd, hogy a minőség kívül-belül megjelenjen! Használj prémium kategóriás anyagokat a címke megalkotásához, ami rengeteget elmond majd magáról a termékről, illetve a különleges odafigyelésről, amivel készült.

Ezek a tippek segíthetnek valami funkcionális, hatékony, és szép megalkotásában, akár magad szeretnéd megtervezni a címkét, vagy inkább igénybe vennéd egy profi szakember segítségét.
Ha a második verzió a szimpatikusabb, akkor a grafikus részlegünk örömmel áll a rendelkezésedre. Csak küldd el számunkra e-mailben, vagy anyagleadási felületünkön a matricákra szánt szöveget, logót, képet stb. Ezek alapján egy látványtervet állítunk össze, amelyen természetesen további változtatást is kérhetsz.

Kis mennyiségben is kedvező gyártási árak
Kültéri, beltéri, transzparens anyagok
Díjmentes próbanyomat megrendelésedhez
Termékcímkék