Alapvető nyomtatványok értékesítőknak
SZOLGÁLTATÁSAINK C

Értékesítőknek ajánljuk

Vannak olyan alapvető nyomtatványok, melyek megléte elengedhetetlen egy értékesítő számára. A bizalomépítés és ügyfél elköteleződés ugyanis nem csupán személyes benyomás kérdése, pozitív összképet kell felépíteni ahhoz, hogy a partnert hosszútávra nyerjük meg.

Az alábbiakban az általános vonatkozásban legfontosabb értékesítést és image építést segítő nyomtatványokat gyűjtöttük össze. Ezek birtokában már megtehetjük a személyes tárgyalás sikere felé vezető fontos lépéseket.

alapvető nyomtatványok értékesítőknek

A tökéletes névjegykártya
Az első ilyen, ami mindenkinek eszébe jut, a névjegykártya. Ennek a kisméretű nyomtatványnak hatalmas szerepe van az első benyomás kialakulásában, és a későbbiekben is hasznos segítségére válhat az ügyfélnek, hisz minden információt megtalálhat rajta az értékesítőről, akitől kapta, ha fel akarja venni vele újra a kapcsolatot. Érdemes tehát kiemelt figyelmet fordítani névjegykártya készítésre, mind design, mint alapanyag és kivitelezés szempontjából. Bátran kísérletezz a névjegykártyával, próbálj ki szokatlan formákat vagy akár alapanyagokat, ha azt a céged profilja és az arculatod lehetővé teszi. Ügyfeled hamarabb megjegyez, ha nem megszokott névjegykártyát nyújtasz át neki.

Céges jegyzettömb, füzet
Tárgyaláson, megbeszélésen történő jegyzeteléshez igazán elegáns megoldás, ha céged logójával ellátott füzetbe vagy jegyzettömbbe írsz. Ezzel nemcsak azt az érzést erősítheted, hogy a legapróbb részletekig figyelsz az összhangra, azt is sugallod, hogy büszkén vállalod, melyik céget képviseled. Mindemellett a ügyfeledben tudatosítod logódat, szlogenedet azzal, hogy az egész tárgyalás alatt a szeme előtt van. Ha pedig te tartasz prezentációt, és hallgatóságodnak biztosítod a céges jegyzettömböt, az még inkább megerősíted céged profizmusát, és mivel náluk marad a jegyzettömb, ezzel céged is mindig a látókörükben marad.

Céges mappa
Hasonló hatást érhetsz el azzal, ha céges mappát használsz, esetleg át is nyújtasz benne dokumentumokat. Ezzel az üzleti fogással becsempészheted magad ügyfeleid íróasztalára, vagy a fiókjába, és ahányszor rápillantanak később a mappára, annyiszor fog eszükbe jutni céged, termékeid és szolgáltatásaid, így folyamatosan az ügyfelek tudatában maradsz, és nagyobb eséllyel fognak újra felkeresni.

Logózott céges toll
Előadások alkalmával nagyon hasznos és image-erősítő, ha az ajándék mappában a jegyzettömb mellett egy céges emblémával ellátott toll is van, így ezzel lehet jegyzetelni. Az írótoll hasznos ajándék, tollra mindenkinek szüksége van, azaz mindenki magával viszi. A céges logóval ellátott toll pedig nemcsak a tulajdonosának segít emlékezetben tartania céged, de mindenkinek, aki látja és olvassa a feliratot.

Prospektus, magazin
Prospektust, magazint is érdemes használnia egy értékesítőnek, ha a termék- vagy szolgáltatás-skála, melyet be kíván mutatni széles; esetleg képekkel, ábrákkal teljes; vagy nehezebben érthető, és a prospektus a magyarázathoz szükséges szemléltető eszköz is egyben. Ezt az ügyfél el is viheti magával, és később alaposabban áttanulmányozhatja.