Image építés céges nyomtatványokkal
SZOLGÁLTATÁSAINK C

Így épül az imázs céges nyomtatványokkal

A legtöbb vállalkozás esetében ma már online történik a brandépítés és az ügyfelekkel való kommunikáció jelentős része. Azonban mi történik akkor, ha személyesen találkozunk vevőinkkel, megrendelőinkkel, vagy kézzel fogható állapotban jut el hozzájuk termékünk? Sokan nem is gondolnak arra, hogy mekkora szerepe lehet egy gesztus értékű céges ajándéknak, vagy a nyomtatott termékeink egységes arculati elemeinek.

Éppen ezért, ha odafigyelünk ezekre az apróságokra, kitűnhetünk a tömegből, vásárlóinkat érzelmileg elkötelezhetjük cégünk mellett.

image építő nyomtatványok

A vásárló megszerzése – hatásos első benyomás megteremtése
A modern fogyasztói társadalom szereti a következetességet, ezért fontos az arculat kialakítása és a marketingtevékenységek közben figyelni arra, hogy emlékezetes brandet alkosson megjelenésünk. Ezt többek között azzal is elérhetjük, ha minél több felületen jelenünk meg azonos, vagy nagyon hasonló tartalommal, természetesen a megírt, vagy csak gondolatban létező, a cégünk beazonosítását segítő arculati kézikönyvünk (alkalmazott színek, betűtípusok, logó stb.) minden szabályát szigorúan véve, hogy a felhasználó azonnal összekösse magában a több forrásból érkező tartalmat.

A figyelem megragadására mindössze pár pillanatunk van, az érdeklődést hamar elvesztik az emberek, és rohanó világunkban már mennek is tovább akár a neten, akár ténylegesen. Éppen ezért, törekedni kell arra, hogy a fogyasztó már a márkánkkal való első találkozás alkalmával le legyen nyűgözve, és késztetést érezzen arra, hogy jobban megismerje termékeinket, szolgáltatásainkat. Ezt a már említett megfelelő arculati elemekkel és kitűnő minőségű nyomtatott marketingeszközökkel lehet elérni.

A vásárló megtartása – maradjunk képben
Rendben, a marketingünk sikeres volt, miénk az érdeklődő figyelme, talán az első vásárlás is megtörtént. De hogyan tovább? Ahhoz, hogy az emberek tudatában maradjon cégünk, márkánk, elengedhetetlen, hogy fenntartsuk a folyamatos hype-ot; vagyis biztosítsuk, hogy időről-időre újra fogyasztóink szeme elé kerülünk. Ebben a fázisban különösen hasznos a nyomtatott marketing eszközök használata.

Ha az emberek ismernek valamit, akkor magabiztosan és komfortosan érzik magukat a jelenlétében, és bátrabban fognak újból rendelni, vagy fogják igénybe venni szolgáltatásunkat. Ne félj tehát attól, hogy a feltétlenül szükséges nyomdai termékeket logóddal és arculatodra jellemző elemekkel lásd el (például boríték, levélpapír, számla), vagy extra nyomtatott marketing anyagokat csomagolj a megrendelés mellé, mint például egy számlatartó mappa, vagy brossúra. Az ügyfeleid meg fogják hálálni, stabilabb elköteleződést válthatsz ki belőlük ily módon. Budapesti nyomdánkban színhű és látványos nyomtatványok referenciáival és gyors gyártással várunk. A minőség természetesen alapkövetelmény, melyhez mi is ragaszkodunk.