Eladáshelyi reklámeszközök
SZOLGÁLTATÁSAINK C

Eladáshelyi reklámeszközök

Mikor eladáshelyi reklámeszközöket tervezünk, akkor feltételezzük, hogy a betérő ügyfél eltökélt szándéka a vásárlás, vagy szolgáltatás igénybevétele, valamint van valamekkora ismeretanyaga cégünkről és termékeiről. Emellett valószínűleg személyesen is kapcsolatba tud lépni az értékesítő személyzettel, ha felmerülő kérdései lennének.

Az érdeklődést megelőző nézelődés vagy várakozás kitűnő alkalom a figyelem megragadására, irányítására, melyet segít az ehhez készíthető nyomtatványok széles választéka.

Eladáshelyi reklámeszközök

Az üzlet megfelelő pontján elhelyezett nyomtatott reklámeszközök
Az eladáshelyi reklámeszközöknél kritikus pont azok megfelelő elhelyezése. Szem előtt kell tartani, hogy mikor is kívánjuk megszólítani az érdeklődőt. Sorban állás vagy várakozás közben? Esetleg vásárlás közben kívánjuk egyik termékről a másikra irányítani a figyelmet? Vagy későbbi vásárlásra szeretnénk ösztönözni, és elvitetjük vele a reklámeszközt, hogy otthon döntsön róla? Amint erre a kérdésre sikerült választ adni, és megtaláltuk a nyomdatermék leendő helyét, elkezdhetjük a terméktervezést.

Eladáshelyi reklámeszközök, melyek kitöltik a várakozási időt
Bármennyire is szeretne egy ügyfélszolgálat minél gyorsabban és gördülékenyebben működni, előfordulhat, hogy az ügyfélnek várakoznia kell a feltorlódott vásárlók miatt, vagy meg kell várnia az adminisztratív folyamatok elkészülését, a számlakiállítást. Akadnak olyan cégek is, akik szándékosan hagynak várakozási időt ügyfeleiknek, kihasználva ezzel a tökéletes alkalmat, mikor a várakozó osztatlan figyelmét élvezhetik. A váróhelyiségben érdemes elhelyezni magazinok és szaklapok mellett, vagy helyett saját termékeinket és szolgáltatásainkat bemutató ismertetőket, szórólapokat, prospektusokat, plakátokat.

Prospektusok, katalógusok az információátadás megkönnyítéséért
Összetett, bonyolultabb, vagy sokrétű szolgáltatás, termék skála esetén azért is érdemes kihelyezni az ügyfélszolgálati pultra katalógust, hogy ügyfélszolgálati/értékesítő munkatáraink segítségére legyenek a magyarázatban, ha megmutathatják az összehasonlításra érdemes paramétereket, vagy a képi illusztrációkat a szóbeli ismertetés mellett.

Nyomdai reklámeszközökkel a versenyelőnyért
Ha üzlethelyiségünkben a saját termékünkön kívül más, helyettesítő termékeket is árulunk, esetleg boltok polcain jelenünk meg hasonló termékeke mellett, akkor érdemes felhívni a vásárlók figyelmét a saját termékünkre különböző nyomdai marketing eszközökkel. Ilyen lehet - hogy a legegyszerűbbel kezdjük – egy plakát, vagy szórólap, de ha a hely adottságai engedik, akkor különböző roll upokkal, displayekkel, matricákkal is népszerüsíthetjük termékeinket.